Monday, April 29, 2013

Shkendije Mujaj Hot (Photos)

Qarkullojne fjale se Shkendije Mujaj ka bere nderhyrje kirurgjike ne trupin e saje!
Te gjithe fansat kane marre pergjigje nepermjet Facebook.

Askush nuk do ta besonte qe te pasmet e saj jane natyrale.Shkendije Mujaj, kengetarja kosovare e cila po jeton ne Zvicer, keto dite ne faqen e fansave te saj ka publikuar disa foto te reja ne te cilat shihet e veshur vetem me tanga duke reklamuar trupin dhe duke nxjerre ne pah prapanicen e saj te re e cila me shume bindje duket qe eshte e silikonizuar. 
Ajo ka komentuar duke thene se jane: “100 % origjinale i kam, fale te madhit Zot”.
Fotot e publikuara jane shume private dhe kane marre shume komente nga bota mashkullore duke e cilesuar si nje nga prapanicat me te bukura shqiptare por jo natyrale. Me kete gje Shkendija ka dashur te beje me dije se edhe shqiptaret mund te duken si latino-amerikane!